Bloque 1
Introdución ó concepto de eSports e videoxogos. Orixe e evolución
Beneficios (a nivel físico, cognitivo, psicolóxico, emocional, expresivo, comunicativo, afectivo e social) e actualidade (Libro branco do videoxogo)
Papel da industria dos eSports na sociedade actual
Bloque 2
Ferramentas para o tempo libre e lecer con deportes electrónicos no móbil:
Achegamento ó Brawl Stars
Achegamento ó Clash Royal
Bloque 3
Ferramentas para o tempo libre e lecer con deportes electrónicos no ordenador:
Achegamento ó Legend of Legend
Achegamento a xogos deportivos: 2K-NBA e FIFA
Introdución ó concepto de eSports e videoxogos. Orixe e evolución
Beneficios (a nivel físico, cognitivo, psicolóxico, emocional, expresivo, comunicativo, afectivo e social) e actualidade (Libro branco do videoxogo)
Papel da industria dos eSports na sociedade actual
Bloque 2
Ferramentas para o tempo libre e lecer con deportes electrónicos no móbil:
Achegamento ó Brawl Stars
Achegamento ó Clash Royal
Bloque 3
Ferramentas para o tempo libre e lecer con deportes electrónicos no ordenador:
Achegamento ó Legend of Legend
Achegamento a xogos deportivos: 2K-NBA e FIFA

- Professor: Millán Brea Castro
        Personas Destinatarias: Mozas e mozos de 16 a 35 anos
    
        Número de edicións: 1
    
        Horas: 20
    
        Lugar de realización: Espazo Xove de Ourense
    
        Datas de realización: 14, 16, 21,26, 28 e 30 setembro (3h por dia) e 5 de outubro (2 h) en horario de 16:00 a 19:00
    
        Número de prazas: 20
    
        Período de matriculación: Do 11 de abril ata cubrir as prazas ofertadas.
    
        Para máis información: 
    
Email: escola.xuventude@xunta.gal
Teléfonos: 881999189 e 981544840
