MÓDULO I: O LECER
1.1.- O modelo social: definición, maneiras de entender o lecer, principios, criterios, tipos, programas.
1.2.- Lecer inclusivo de calidade: definición, principios esenciais, dimensións de calidade, propostas para a calidade e goce.
1.3.- Dereito ao lecer.
MÓDULO II: O PROFESIONAL DO LECER, ORIENTACIÓNS PARA UNHA BOA PRÁCTICA
2.1.- Obstáculos e desafíos.
2.2.- Valores.
MÓDULO III: MÉTODOS DE TRABALLO PARA PROMOVER E APOIAR O LECER DE CALIDADE
3.1.- A importancia dos apoios visuais e a información previa nas persoas con dificultades na comunicación.
3.2.- Educación para o lecer.
3.3.- Lecer, un factor de protección de saúde mental.
MÓDULO IV: A VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES EN ESPAZOS DE OCIO
1.1.- O modelo social: definición, maneiras de entender o lecer, principios, criterios, tipos, programas.
1.2.- Lecer inclusivo de calidade: definición, principios esenciais, dimensións de calidade, propostas para a calidade e goce.
1.3.- Dereito ao lecer.
MÓDULO II: O PROFESIONAL DO LECER, ORIENTACIÓNS PARA UNHA BOA PRÁCTICA
2.1.- Obstáculos e desafíos.
2.2.- Valores.
MÓDULO III: MÉTODOS DE TRABALLO PARA PROMOVER E APOIAR O LECER DE CALIDADE
3.1.- A importancia dos apoios visuais e a información previa nas persoas con dificultades na comunicación.
3.2.- Educación para o lecer.
3.3.- Lecer, un factor de protección de saúde mental.
MÓDULO IV: A VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES EN ESPAZOS DE OCIO
- Professor: MARIO TRIGO HOMBRE
- Professor: MARÍA DOLORES TRIÑANES OUTEDA
Personas Destinatarias: Profesionais do ocio educativo e do tempo libre e persoal técnico que traballa coa mocidade
Número de edicións: 1
Horas: 20
Lugar de realización: Plataforma de teleformación de voluntariadogalego.org
Datas de realización: Do 6 ao 20 de novembro de 2023
Número de prazas: 100
Período de matriculación: Do 11 de setembro ata cubrir as prazas ofertadas